úterý 16. srpna 2016

Novinky prvního pololetí roku 2016 aneb Nakročeno do kategorie Zázraky 2016 (DEKORATIVKA, ČÁST II - PRODUKTY NA RTY)

Ahoj kamarádi!


Pokračuji v sérii Zázraky a přízraky 2016 týkající se produktů, které jsem jako novinkové zakoupila v letošním roce

Dnešní článek věnuji dalším výrobkům z kategorie dekorativní kosmetiky - tentokrát produktům NA RTY


I dnes popíšu produkty spadající do Zázraků, tedy produkty, které mohu s klidným svědomím doporučit a u nichž jsem ráda, že jsem si je pořídila.


I. RTĚNKY


Společným jmenovatelem prvním čtyřem níže jmenovaným je nákup mimo ČR  (By Terry se u nás sehnat dá a u pérka od L'Oréalu je pravděpodobné, že by k nám třeba mohlo dorazit).
Finanční škála je široká - od necelých 3 eur, přes 7, cca 10,  17 až ke 31.


1) L'Oréal Infallible Matte Max v odstínu 004 Oops I Pink It Again
(17 eur v Bipě)


Rtěnka má houbičkový aplikátor, přičemž šroubovacím mechanismem se z víčka přenáší barva na aplikátor. 
Strukturou je to přilnavý matný pudr, který ovšem nepráší a moc hezky "sedne" na rty.   Rovněž výdrž je solidní a uživatelské pohodlí není během dne narušeno.
Finiš je nenásilný sameťáček.


2) TerryBly od By Terry v odstínu So Flamenco
(31 eur ve vídeňském Douglasu)


Říkám ACH a víc bych snad ani nemusela. 
Moje verze je se shimmerem, není masivně kryvá. Nicméně ten komfort! Ten efekt! 
Však taky stála raketu.
Dárek od Charlieho k narozeninám. 


3) Essence v odstínu 04 Pink up your life - limitka Try it. Love it. (brala jsem teď v srpnu v Rakousku poslední z vrchního limitkového regálu).
(Necelá 3 eura v Müllerovi)


Je označena jako Matt Matt Matt - to úplně neplatí, finišem je to "silnější semimat".
Za těch pár korun se jedná o výborný výrobek.  Sytý pigment, snadná aplikace, velmi slušná výdrž,  rovnoměrný odchod. 
Vzhledem k finiši je logicky méně komfortní než kupříkladu krémovky, nicméně o ní na rtech vím až tak po půl dni nošení. 
Oceňuji, že se dá snadno obnovit, aniž by další vrstva "drhla" či tvořila nerovnoměrnosti. 
Pokud někdy dorazí do ČR, doporučuji ji omrknout. 
V kolekci jsou kromě mého odstínu ještě další dva (nude světlejší a tmavší).

4) kissMylips od deBBy Experience v odstínu 12 Intense Red 
(Cca 7 eur v Bipě)


deBBy Experience je italská značka, v Rakousku sehnatelná v Bipách, ne však ve všech.
Pár výrobků už doma mám.
Rtěnka má výrazný červený odstín v neutrálu.  Všechny odstíny, které jsem očíhla, měly intenzivní pigment, tato není výjimkou. 
Měla by dle proklamace vydržet v podstatě celý den, což sice není pravda ani omylem  (cca 3 hodiny a jídlo nedá), nicméně to nepokládám za minus, protože i přes semimatný finiš je velice komfortní.  Prakticky na úrovni krémovek, avšak barevně důraznější.
Kdybych neměla tolik rtěnek, šla bych do dalšího odstínu.

5) Max Factor - 4 červené rtěnky z kolekce Marilyn  (nebudu se rozepisovat, na blogu najdete celkovou recenzi ve článku MAX FACTOR KOLEKCE MARILYN ANEB I WANNA BE LOVED BY YOU).

V drogerkové kategorii výrazný nadstandard, ráda a často je nosím, všechny čtyři. V oblibě je mám zejména pro jejich nekomplikovanou údržbu během dne.
Zkrátka pohodlné rtěnky


II. KONTURKY


V této kategorii uvádím dvě zástupkyně drogerkové kategorie.


1) Musím vyzdvihnout bezvadnou práci konturky s vysouvacím mechanismem od Kosmetika Moje,  která je velice levná, avšak směle srovnatelná s mnohem dražšími obdobami. 
Nemám jí co vytknout. Oproti drahým (ale voděodolným) kolegyním sice tolik nevydrží, což ale není na překážku, zvlášť u neplně krycích rtěnek typu Sheer, u tónovaných balzámů a podobně. 
Velmi hezky kreslí. 
Pokud by značka rozšířila škálu odstínů, koupím další. 
Mám odstín číslo dva.

Seženete v kamenných obchodech uvedených na webu www.kosmetikamoje.cz nebo na eshopu (49 Kč).  Pražáci mohou například do PeMi

Celkovou recenzi na výrobky Kosmetika Moje naleznete ve článku LEVNÉ A DOBRÉ aneb Kosmetika Moje.


2) Konturka od p2 (koupena v Polsku v drogerii Hebe) je rovněž vysouvací.
Nebudu říkat, že nemám lepší konturky, nicméně za malinko peněz plní svou práci bez potíží, aplikuje se pohodově, velmi slušně drží.  Doporučuji pořádně zavírat kvůli vyschnutí. 
(Ostatní nákupy z Polska najdete ve článku VRATISLAVSKÁ TOUR DE DROGERIE či pod štítkem Tetka on the road ve vyhledávači).


Jaké jsou Vaše objevy letošního roku v kategorii produktů na rty? Ráda si počtu, jako vždy.

Děkuji, že mě čtete.

Konec hlášení
Pusu teta 


P. S.  Ostatní moje letošní objevy najdete ve vyhledávači tady na blogu pod štítkem Zázraky a přízraky.
Marilyn kolekci jsem obdržela od českého zastoupení Max Factoru, konturku Moje od PR Kosmetika Moje. 
Vše ostatní je za moje, respektive Charlieho, respektive SJM peníze. 
Série bude pokračovat.


L'Oréal Infallible Matte Max v odstínu 004 Oops I Pink It Again
L'Oréal Infallible Matte Max v odstínu 004 Oops I Pink It Again
TerryBly od By Terry v odstínu So Flamenco
Essence v odstínu 04 Pink up your life
kissMylips od deBBy Experience v odstínu 12 Intense Red
Max Factor - kolekce Marilyn
Max Factor - kolekce Marilyn
Kosmetika Moje - odstín číslo 2
p2 - koturka vpravo nahoře, swatch nejspodnější

7 komentářů:

  1. Doufám že ty rtěnky od Lorealu se k nám dostanou :) Rtěnku od MF mám taky moc ráda pro mě je jinak objevem např. rtěnka od RBR, krásná zajímavá barva, pocit na rtěch, obal.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš tu sheerku? Ta je boží. Už ji mám v Tetaštemplu.

      Vymazat
  2. Mám z řady Colour Burst, odstín Word of Mouth. Z řady Sheer jsem si taky chtěla koupit, ale zrona neměli ten odstín co se mi líbil. Budu to muset v blízké době napravit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. RBR bude mít novinky, vypadá to na útok na peněženky; )

      Vymazat
  3. Tento rok som nemala šťastie na novinky v rúžoch, jediná čo sa mi páčila, bola novinka od Guerlain KissKiss, ktorú som kúpila spolu s leskom veľmi podobnej farby. Obe skvelé na leto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, jakkoli miluji Guerlain, tak si nemyslím, že by měl rtěnky na úrovni ostatních HE rtěnek. Ani Rouge G, ani Shine Automatic ani KissKiss vzhledem k ceně nejsou úplně TOP (byť jsou velmi velmi dobré). Ovšem jejich lesky, to je jiná! Nejsem lesková, ale Guerlain lesky miluju.

      Vymazat
  4. Ty novinky jsou fakt moc pěkné. U nás to byly teda hlavně módní novinky. Dceři se líbí nejvíc asi její první dívčí peněženka. Z ní je teda skutečně na větvi, až mě to samotnou překvapuje. Ale musím tedy říct, že jsem mile překvapená, je citlivě a zodpovědně přistupuje k penězům a ke kapesnému. To bych taky chtěla umět. :D

    OdpovědětVymazat