sobota 3. září 2016

CLINIQUE POP MATTE Lip Colour +Primer & CLINIQUE POP LIQUID MATTE Lip Colour + Primer aneb Mattky nejen pro matky

Ahoj kamarádi!


Vbrzku budou uvedeny na trh matné verze Clinique Pop Lip rtěnek, jakož i tekuté rtěnky s matným finišem. 


Neboť jsem od českého zastoupení Clinique obdržela počátkem srpna k vyzkoušení tři odstíny těchto rtěnek a dva odstíny tekutých, přináším recenzi,  která by Vám mohla posloužit při následném výběru.


Na úvod mohu zkonstatovat, že pokud jste vyznavačkami sytého pigmentu a plného krytí, přijdete si rozhodně na své,  a to u obou konzistencí.


Záleží jen na Vás, zda upřednostňujete rtěnkovou formuli či tekutou verzi - anebo v případě rtěnkomaniaků mého typu potřebujete obojí :).


I. POP MATTE LIP COLOUR + PRIMER 


Jedná se o matnou verzi klasických Popin, které,  jak jistojistě víte, mám od uvedení na trh ve velké oblibě  (deset kusů plus miniverze hovoří za vše:)).


Všechny tři mattky, které mám, se vyznačují shodnými vlastnostmi:
☆ intenzitou pigmentu 
☆ krytím již při prvním nátěru
☆ snadnou aplikací bez "drhnutí" (což se často u ostatních matných rtěnek stává)
☆ komfortem při nošení bez jakéhokoli vysušování, pocitu stahování či zvýrazňování nedokonalostí na rtech
☆ velmi slušnou výdrží 
☆ rovnoměrným mizením, kdy však stále pigment na rtech v určité míře zůstává zachován 
☆ finišem, který bych označila za silnější  semimat.


Mám odstíny:
1) 05 Grafitti Pop - poměrně unikátní barva, v níž se snoubí - dle mého chápání barev - studené i teplé akcenty. Na Instagramu jsem ji barevně charakterizovala jako kompilaci Punch Pop a Party Pop. 

2) 06 Rose Pop - barvu bych charakterizovala jako růžové lesní ovoce (v barevné škále je ve stejné skupině s klasickou Raspberry Pop). 

3) 07 Pow Pop - tmavá bobulka s fialovým nádechem, neotřelá barva pro odvážnější, barva temného vína nejen na podzim a na večer  (já ji nosím i přes den, pokud nemám úplně formální pracovní povinnosti).
Všechny tři splňují mé požadavky na dobré rtěnky  (Viz článek "Co jsou pro mě dobré rtěnky").


II. POP LIQUID MATTE LIP COLOUR + PRIMER 


Mám odstíny:
1) 03 Candied Apple Pop
2) 05 Sweetheart Pop 

Oba odstíny jsou studenější a z obdobného barevného spektra, 03 Candied Apple Pop je tmavší a výraznější. 


Oba odstíny vykazují shodné znaky, a to:
uživatelskou přívětivost houbičkového aplikátoru při nanášení 
☆ sytý pigment 
☆ kryvost v první vrstvě 
☆ až "hladivý" komfort při nošení 
☆ vůbec nelepí, nevysušují, nedrolí se
☆ konzistenci bych charakterizovala jako krémově matný lak  (byť je to lehce protimluv)
☆ doporučuji nanášet slabší vrstvu a eventuálně otřít předem přebytky na aplikátoru (tak má barva snazší a rychlejší nástup "vpití" do rtů - viz níže). Přidat další vrstvu můžete vždy, není to však nutné. 
☆ barva nezaschne do "betonu" jako u jiných formulí  (označovaných kupříkladu jako šestnáctihodinovky) - bezprostředně po nanesení (jak vidíte níže na fotce u 03 Candied Apple Pop) se jedná o krém,  jemuž zbývají trochu odlesky, po chvíli se barva "vpije" do rtů, uschne částečně (proto je zachován plný uživatelský komfort)
☆ po "vpití" - "vsáknutí" barvy do rtů je finiš semimatný se semišovosametovým vzhledem
☆ barva odchází postupně, "stain" je zachován po dlouhou dobu. 


Suma sumárum: 


Bez ohledu na skutečnost, že jsem ani jeden z popsaných pěti exemplářů neplatila, s klidným svědomím uděluji #tetaštempl a shrnuji, že se rozhodně kouknu po dalších odstínech (zejména mě láká Ruby Pop, což zajisté není žádné překvapení :)).

Rtěnková verze je mi osobně bližší,  protože jsem prostě rtěnková holka, jakkoli se jiných formulí ani v nejmenším nezříkám a nosím ráda i je. 

Všech pět produktů jsem nosila s konturkami  (jen orámováno) a pod ně - jako pod vše - svůj top Clinique produkt: All About lips  (viz mj. článek "Moje největší stálice od Clinique aneb 20 let se značkou"). Vyzkoušela jsem je pochopitelně i bez All About lips. 

Oba typy již obsahují Primer (jemuž přičítám zejména komfort při nošení a hydrataci), já však All About lips používám hlavně pro vyhlazení povrchu a zostření kontur  (věk). Nedám na něj dopustit, je nezbytnou součástí mé ranní rutiny.

Při úpravě produktů během dne už All About lips nepoužívám, tudíž jsem doplňovala barvu již bez něj (nanáším ho jen ráno). 

Zmiňuji to proto, aby byl komplexní přehled o způsobu mého testování. 

Konturky jsem používala rovněž od Clinique  (mnou koupené - miluji je!).

Shrnuji, že se jedná o produkty pro všechny bez ohledu na věk a při volbě toho kterého odstínu  pro jakoukoli příležitost.


Oba typy rtěnek budou v buticích k dostání od pátku 9.9.2016 za 640 Kč/kus  (v parfumeriích budou o něco později).


Jaké odstíny a formuli si pořídíte Vy?  Ráda si počtu, jako vždy.


Děkuji, že mě čtete.

Konec hlášení.
Pusu teta 


P. S.: O dalších variantách rodiny Pop si můžete přečíst na blogu v sérii článků Jaro v Clinique či pod štítky cliniqueteta a Play with Pop.



07 Pow Pop 
06 Rose Pop
Odspodu nahoru 06 Rose Pop, 07 Pow Pop a 05 Grafitti Pop
Všechny mattky pohromadě
03 Candied Apple Pop (dole)
05 Sweetheart Pop (nahoře)
06 Rose Pop, 07 Pow Pop a 05 Grafitti Pop (odspodu nahoru)
05 Grafitti Pop
05 Sweetheart Pop 

14 komentářů:

  1. Ta fialová je nádherná. Já jsem sice spíš na nude, ale pro princezny bude na podzim perfektní a třeba taky vyzkouším 😉 Každopádně Tobě výrazné barvy moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Ah... asi vím, na co padne část příští výplaty. Miluju barvy :)

    A chtěla jsem poděkovat za tipy - na základě recenze jsem si včera pořídila dvě rtěnky Color Sensational Matte od Maybelline a jsou skvělý a za hubičku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo. (No ale Clinique je přeci jen o dost vyšší liga. Byť mám Maybellinne rtěnky ráda).

      Vymazat
    2. To je mi jasné, že Clinique je trochu někde jinde. Jen se mu poslední dva tři roky vyhýbám, kvůli špatné zkušenosti.

      Při hledání produktů na akné jsem zkoušela jejich pečující kosmetiku a dopadlo to katastrofálně. Nejhorší zkušenost mám s krémy, na oční krémy jsem měla alergickou reakci (dost ošklivou).

      Ale s dekorativkou právě zkušenost nemám a tyhle rtěnky zaujaly barevně, tak svůj postoj asi přehodnotím.

      Vymazat
  3. Jéé tak to už se nemůžu dočkat, příští víkend skočím do butiku (shodou okolností je zrovna akce na Zličíně, to se bude hodit :-)), tak děkuji za info o dostupnosti a super recenzi! Myslím že neodolám buď Grafitti nebo Rose pop, to jsou moje barvy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, nakonec to vyhrála Graffiti pop :) Musím potvrdit tvoje poznatky, na matnou rtěnku neuvěritelný komfort! A na Zličíně super servis, ostatně jako vždy :)

      Vymazat
    2. Využila jsi akci na Zličíně? ;)

      Vymazat
    3. Jj, a dostala jsem k tomu už i tu taštičku, která podle letáku má být až od pondělí.. :)

      Vymazat
  4. Ta Pow Pop je úžasná, ale asi bych si na ni netroufla, i když pořád pokukuju po něčem tmavším, ale na zkoušku bych šla do něčeho levnějšího. Jsem zvědavá, jaký bude tady finální výběr odstínů a jestli budou časem i sady miminek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naty, ona by ti šla. Já ti ji přinesu příště na nádraží, zkusíš.

      Vymazat
  5. Matte kolekce se opravdu povedla a poběžím si pro nějaké odstíny. Přemýšlím, že bych k tomu vzala i All About lips na základě tvé recenze, myslíš, že i prodlouží výdrž matných rtěnek nebo je to jen péče o rty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V kostce řečeno : prodlouží, protože pečuje (vyhladí a rtěnka k němu přilne). Mám ho tu blíže určitě ve článku " Clinique aneb 20 let se značkou" anebo "Jak se ze mě stala #cliniqueteta" .

      Vymazat