pondělí 20. února 2017

Oční stíny z H&M aneb Ano/Ne

Ahoj kamarádi! 


V dnešní recenzní sumážce hrají hlavní roli monostíny z H&M.


Kupovala jsem je v pobočce v Myslbeku  ve slevě



Tyto konkrétní tři byly součástí dárkového balení na smoukačky, když základní cena byla původně 499 Kč, já trio koupila za 120 Kč. 


Předesílám rovnou,  že to pětikilo je  přepálené. 


Ve slevě byla i další vybrána mona, některá jen za 30 Kč, jiná za 70 Kč. Základní cena je 179 Kč. 


Tentokrát zakcentuji balení, které je pro mé estetické nároky nedostatečné. Řekla bych přímo ošklivé.
Laciný plast se zlatým nátěrem hrající si na luxus, to mě nebere.
Navíc je balení zbytečně velké a u všech tří stínů poněkud hapruje otvírací mechanismus. 

Až budu mít náladu, tak je vydepotuji, pokud je rovnou někomu nedaruji. 


Každý z mých tří stínů je poněkud jiný, což je dáno logicky i finišem
 
Na sluníčku

Ve stínu


První na swatchovém obrázku zleva odspodu STAY UP SLATE je z nich nejsvětlejší, jedná se o střední studenou hnědou s perletí.
Moc hezká barva.
 
Ze všech tří je v globálu nejkvalitnější.
Je měkkounký, a to ale až moc.
Je třeba nabírat opatrně, ani málo, ani moc.
Při vychytání množství náběru menší placatý štětec vcelku slušně vtlačí barvu do víčka.
Pigment je slušný.
Intenzita přes den slábne, což platí o všech třech stínech


Prostřední na swatchovém obrázku INFINITY je antracit, přičemž v matném základu je tu a tam třpytečka

Práší, což lze zmírnit opatrnou technikou a vhodným štětcem. Eliminovat se mi nepodařilo.
Při blendingu značně bledne.
I pokud použiji svůj oblíbený MAC 217 - ani on nezachrání situaci, prostě ho ve značném množství "omete".
Je třeba přidávat vrstvy.  Více vrstev = více  času. 


Vpravo na swatchovém  obrázku ANTHRACITE je (i ze svého názvu :)) antracit s většími třpytkami v různých barevných vyvedeních. 

Suchým způsobem dost opadává a drobí,  s čímž jsem ale do jisté míry počítala.
I se zvlhčením štětce fixátorem to chce určitou obezřetnost a trpělivost.  Na větší plochy poměrně problém, a tak to stejně nechci/už nemohu nosit.

Je fajn jako linka tužkovým štětcem ostříknutým  fixátorem, ale je potřeba vychytat množství tekutiny. 
Moc tekutiny = linka je nerovnoměrnoměrná, vynechává intenzita přenášení barvy.  Málo tekutiny = drobky.


Suma sumárum:

#tonepotřebujete.
 

Stay Up Slate na víčku plus Infinity na ztmavení koutku plus spodní linka. Tužka a řasenka Kosmetika Moje, na rtech Avril pastelka Rose Charme, přes ni RBR lesk Glassy Gloss 082 Mousse Fandango


Za tyhle slevové peníze je to dobrá volba pro někoho, kdo chce zkusit nějaký pro sebe neobvyklejší odstín a nechce rovnou investovat raketu. 

Za plnou cenu 179 Kč za mě ne

Asi víte, že normálně nepoužívám bázi pod stíny a vystačím si s korektorem. 

U těchto to nejde, dokonce chtějí víc než běžnou bázi - krémový stín pro lepší přichycení a pro alespoň nějaké zachování intenzity v průběhu nošení. 

Blednutí je jejich největší slabinou (jak při stínování, tak při nošení) spolu  s mnohem větším množstvím času při aplikaci než jsem zvyklá u slovutnějších kolegů  i u stínů z obdobné cenové kategorie. 


Nalíčit se s nimi dá,  ale budete se možná více vztekat.

Jak vidíte na fotce, swatche se jeví mnohem lépe, než je realita.
Tudíž se zase potvrzuje ono známé "dokud nemáš déle na oku, nesuď".


Recenzní zhodnocení se týká samozřejmě jen těchto tří stínů.  

Za mě spadají do kategorie "Zavřená peněženka".
Nejsou tak hrozné, abych je zařadila jako Přízrak, ale i ty slevové peníze šlo prostě investovat lépe. 

Co za mě z H&M Beauty rozhodně stojí za pozornost i peníze, je houbička na makeup  (viz článek "Houby, houby, houbičky").

Co Vy a H&M Beauty?  Je něco, co je opravdu skvělé? Ráda si počtu, jako vždy. 

Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení.
Pusu teta

2 komentáře:

  1. Z HM dekorativky jsem nezkoušela nic a bohužel musím říct, že mě to ani neláká. Obaly na mě působí úplně stejně a spíše mě odrazuji. Odstíny jsou sice docela pěkné, ale doma mám kvalitnější a určitě se bez nich obejdu :).

    OdpovědětVymazat