úterý 18. dubna 2017

ERBORIAN aneb Asijské rituály

Ahoj kamarádi! 

Ráda bych se podělila o své uživatelské zkušenosti s produkty korejské (respektive korejsko-francouzské) značky Erborian


Erborian znám od příchodu na trh, v průběhu času jsem měla několik produktů  (například jsem před časem psala zde na blogu o vynikajícím BB ve článku "Abeceda aneb BB, CC (a tónovací krémy)" a několik příspěvků se objevilo i na Instagramu).

Produkty seženete exkluzivně v parfumerii Marionnaud a já jsem velmi vděčná a ráda, že jsem mohla v rámci spolupráce nad rámec mých nákupů  vyzkoušet i další produkty z portfolia. 

Dnes tedy napíšu shrnující článek jak o mnou pořízených produktech, tak i o těch, které mi poskytl Marionnaud.

Nejprve stručně představím značku, ať máte globálnější představu.
Erborian je značkou cílící primárně na péči.  (Nemusím asi dodávat své obvyklé #péčejezáklad :)).

Název je odvozen od sousloví "Herbs of Orient".

Erborian byl založen dvěma ženami - korejskou vědkyní Hojung Lee a francouzskou inovátorkou Katalin Berenyi, čímž došlo ke spojení korejských ingrediencí a francouzských zkušeností.

Když jsem studovala podklady, zaujalo mě, že je Erborian spadá pod L'Occitane, to byla pro mě novinka  (o L'Occitane tu už souhrnný článek mám).

V produktech Erborianu se nachází spousta přírodních ingrediencí a minimum konzervantů.
Produkty neobsahují látky živočišného původu  (vyjma medu) a jsou zcela bez parabenů.

Asijské ženy jsou proslulé svou až úzkostlivou péčí o pleť, proto značka zahrnuje množství produktových řad cílících jednak na věkovou skladbu uživatelek a jednak na potřeby té které konkrétní pleti

Jako vodítko a pro Vaši snazší orientaci v regálech a eshopových položkách přináším stručný přehled řad (dle věkových kategorií):
  • BAMBOO RITUAL (18-25) - hydratace & kontrola
  • YUZA RITUAL (25-35) - hydratace & výživa
  • CAMMELIA RITUAL (30-45) - první známky stárnutí & prozáření
  • GINSENG RITUAL (40-55) - proti stárnutí & na zpevnění
  • GINSENG ROYAL (55+) - proti stárnutí  (nejvyšší řada)
  • BLANC DE CREME (18+) - projasnění  (pro všechny).
Nyní představím jednotlivé produkty, které jsem sama používala/používám a popíšu jejich funkce plus moje postřehy.


I. ČIŠTĚNÍ PLETI

SOLID CLEANSING OIL & KONJAK HOUBA



Čistící olejový balzám je naprosto skvělý produkt.
Lehce nazelenalý "tuhý olej" velmi jemně květinově/bylinkově voní.



Aplikuje se na suchou pleť  (stačí malé množství),  kde roztaje. Poté se rozprostře  a po přidání trošky vody se změní na balzámek a následně se  opláchne.



Nejúčinnější je ho používat s konjakovou houbou.
Erborian má v portfoliu tři typy konjak houbiček - dle typu pleti.  Já mám pro citlivky.




Aplikace Solid Cleansing Oil za pomoci konjakové houbičky je nejen neskutečně příjemná, ale zároveň účinná.

Pleť je jemně a přesto důkladně čistá, bez pocitu suchosti či pnutí,  ale zároveň bez pocitu mastnoty.

Neslouží k použití na oční okolí, ale pokud Vám tam zabloudí, nic se nestane.

Geniální dvojka.

Vyzkoušela jsem několik odličovacích a čistících balzámů a troufám si tvrdit, že Solid Cleansing Oil je z nich nejlepší. Objev roku.

II. MASKY

a) plátýnkové 



1) GINSENG SHOT MASK (Face Sheet Mask - Smoothing Effect)

Maska s obsahem ženšenu vyhlazuje a vypíná.

Vzhledem k mé věkové kategorii měla ze všech tří na mé pleti nejlepší výsledky. 

Aplikuje se na suchou pleť na 15 minut, přebytky produktu se zlehka vklepou do pleti (stejně se aplikují i další dvě níže uvedené plátýnkové masky).


Výsledek: vyhlazenost a zpevnění.  Viditelné a přetrvávající. 

2) BLANC DE SHOT MASK (Face Sheet Mask - Porcelain-Glow Effect) 

Maska je určena zejména k projasnění pleti za pomoci výtažků z čínské pivoňky. 

Funguje okamžitě.
Doporučuji všem, kteří bojují s únavou. 

3) BAMBOO SHOT MASK (Face Sheet Mask - Fresh Plumping Effect)



Bambusový komplex se postará o hydrataci pleti, takže ačkoli má maska i zmatňující efekt a není tedy bezprostředně určena pro můj typ pleti, mohu ji mít. 

U mě došlo k zatažení pórů, aniž bych měla pocit pnutí. 

Mladší pleť či pleť normální, smíšená a mastnější ji ocení pro hydratační efekt a zároveň pro matnější sjednocení pleti.


b) v tubičce 
PÂTE AU  GINSENG 



Černá maska s vypínacím efektem z kořene ženšenu (v koncentrované podobě) má gelovitou, až trochu mastičkovou konzistenci, na pleti se perfektně rozprostře  (a prakticky zprůhlední).



Dámy, co už jste odrostly studentským létům, to si pořiďte. 

Vypne.  Sjednotí tón.  Až jakoby "vyplní".


Doporučuje se aplikovat dvakrát týdně na deset minut, poté přebytky opláchnout vlažnou vodou. 


III. OČNÍ PÉČE

Oční sérum YUZA SORBET mám již spotřebováno, bylo mým společníkem loňské léto.



Konzistenčně příjemný gelík s malými kuličkovými kapsličkami vyniká osvěžujícím a hydratačním efektem a je vhodný pod makeup či korektor.

Pro mě další přidanou hodnotu nemá,  jsem věkově mimo cílovku (viz rozdělení produktových řad shora). Při nákupu mi byl doporučen konzultantkou, kdy nebylo vzato v úvahu mé stařinkovství :).



Pro mladší skupinu bude výborný, zvlášť s ohledem na neoddiskutovatelnou hydratační schopnost a pro eliminaci otoků. 

IV. PÉČE O RTY - Camellia for Lips



Kalíšková forma masky na rty je konzistenčně hustší pasta,  kterou můžete aplikovat buď jako balzám v tenčí vrstvě či jako noční masku ve vrstvě silnější. 


Tento produkt si neskutečně užívám.  Jeho reparační a výživná funkce je bombastická.




Pro použití jako noční maska na rty je doporučena aplikace dvakrát až třikrát týdně, já jsem z produktu tak nadšená, že  ho takto používám denně, protože jednoduše miluji ten pocit, v jaké kondici jsou rty po probuzení. 


V. BB




O BB krému jsem psala ve shora zmíněném článku a dodávám, že  pro mě je to ten nejlepší BB krém, který jsem si kdy koupila. 


Na typ produktu má i docela slušné krytí (respektive primárně zkrášlující sjednocení), přitom je lehký, svěží a s efektem přirozenosti


Nahoře vlevo přímo z tuby, pod tím rozetřeno nahrubo, vpravo rozetřeno skoro plně

(Koupila jsem si i CC a Pink Parfait, o těch napíšu příště, aby tento článek nebyl příliš dlouhý).


BB krém mám v menším balení. 


Výhodou značky je i to, že se dá spousta produktů pořídit v menším balení, třeba na cesty nebo na vyzkoušení, přičemž však velikost je bohatě dostačující pro vytvoření názoru. 


VI. TVÁŘENKA PINK PERFECT BLUSH

O tvářence s houbičkou už jsem psala na Instagramu s tím, že kdybych byla bývala sepsala v rámci série "Tetčina ročenka - Premianti 2016" i díl o tvářenkách, byla by tam. 




Ona dělá tak krásný a přirozeně zdravý efekt! 

A navíc je v narůžovělé barvě  (nikoli přehnaně studené), tudíž bude slušet spoustě tónů pleti. 

WISHLIST

Poté, co jsem důkladně šmejdila v regálech a detailně nastudovala portfolio (děkuji Marionnadu za poskytnutí zevrubných materiálů), toužím ještě po několika produktech, zvláště z GINSENG řady (zejména po krému na krk a dekolt GINSENG ROYAL TOTAL NECK. Řada GINSENG RITUAL mě zajímá celá:). A půjdu se kouknout na BB v Cushion formě. 
A za pár dní budu potřebovat další balení Camellia for Lips. 

Suma sumárum:
Vynikající značka stojící na výborném konceptu. 
Viditelné výsledky.
Důraz na péči  (včetně zevrubného čištění pleti) je veskrze prospěšný.

Tetaštempl.  

Znáte Erborian? A které výrobky z tohoto článku Vás zaujaly? Ráda si počtu, jako vždy.

Děkuji, že mě čtete.
Konec hlášení.
Pusu teta

13 komentářů:

  1. Dobré ráno, Marti. Jsem ráda, že jsem si tenhle článek nechala na ráno, je boží :-) Zaujalo mě pleť. cistidlo, zmatnujici maska s bambusem (miluju bambus), sérum na oči a maska na rty. Ještě si to prohodim Googlem, zajímá mě přesné slozeni ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Danuš. Značka se neprezentuje jako bio apod., nějaké anorganické složky tam najdeš. Ale na druhou stranu spoustu přírodních.

      Vymazat
    2. Jj, vím, mně šlo hlavne o silikony. V dekorativce mají svoje opodstatnění a ja s nima nemám problém, ale v pečující kosmetice se jim vyhybam. Každopádně sortiment této značky má Marionnaud bohatý, obaly jsou nádherný, co jsem koukala na složení, většinou OK, něco si jistě vyberu :-)

      Vymazat
  2. Túto značku som tak nejak len registrovala, ale myslím, že nikdy nepoužila. A vôbec som netušila, že to je kombinácia francúzskej značky s kórejskou.
    Veľmi ma zaujala rada GINSENG RITUAL, myslím, že toto je to čo by som potrebovala.
    A z Tvojho článku priam srší nadšenie zo skúšania nových vecí a spoluprácou s Marionnaud :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, vážím si, že mě z Marionnaudu oslovili, zvlášť proto, že zastávají názor o neoddiskutovatelnosti čištění pleti a péče. A necílí na děcka.

      Vymazat
    2. Dobrý den,v lednu mi bude 40 a mám hodně dehydrovanou pleť roky už používám Cc BB maximální spokojenost,děkuji Živcakova Kolín

      Vymazat
  3. Ahoj Marti, díky za přínosný článek, značku Erborian nijak podrobně neznám, ani jsem prozatím nic nezkoušela, ale moc se mi líbí, co o ní píšeš, ne, že bych slepě musela mít vše, co doporučíš, ale toto se mi fakt líbí 👍 Navíc kvituji, ze si z Marionnaudu vybrali zrovna tebe, jsi zkušená, nezaprodáš se a po pravdě, začínám být alergická na všechno to množství kosmetiky, co "létá" blogosférou a každou chvíli je úžasné něco jiného 🙊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ireno, děkuju. Já kvituji s nadšením, že jsem měla možnost se na výběru produktů domluvit, tudíž jsem mohla testovací výrobky uzpůsobit svému typu pleti i potřebám.

      Vymazat
  4. Ahoj Marti,
    Lákl by mně BB krém ( ke klasickému makeupu jsem zatím nedorostla) a pleťove masky. A prekvapuje a líbí se mi spojitost s Loccitane - to mám moooooc ráda.
    Jak se dostanu do Brna do Marionnauld musím okouknout. Připisuji na seznam - doufám,že Krtek zas neprohlasi,že do toho obchodu už maminku pouštět nebudeme :-) :-) :-) jako do Havlíkovy apoteky na dovolené v Liberci
    PS-opět nemám účet na ig - bez upozornění-ukraden,přejmenován,jsem zjistila podle mého komentáře u Tebe. Kašlu na to - sleduji Tě přes chrom. Papapa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle BB by ti sedlo. Taky sama nemám ráda vysoké krytí (u starší pleti je méně více a mám několik makeupů, které kryjí ještě méně než toto BB). Navíc je výhoda, že u BB nepotřebuješ štětce ani houby, prsty stačí a jsou na to nejlepší. A BB má zároveň i pečující efekt. Takže pro tebe BB nebo makeupové kapky, které si přidáš do krému a reguluješ intenzitu. Tohle BB se dá koupit v menším balení za necelé čtyři stovky. A když chytneš slevu, je to únosné. Na celý obličej mi stačí dva bobečky, vydrží dlouho.

      Vymazat
  5. Minimálně masku a BB vyzkouším😊

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, proč neukážeš produkty na obličeji? K čemu je taková recenze kde vyfotíš obal?

    OdpovědětVymazat