středa 22. listopadu 2017

Maskopost aneb Clinique Even Better rozjasňující & Clinique Pep-Start bublinková

Ahoj kamarádi!


V dnešním Maskopostu Vám představím dvě masky od Clinique, a to Even Better Brighter Moisture Mask a Pep-Start Double Bubble Purifying Mask.



1) Even Better Brighter Moisture Mask

Rovnou říkám, že je to moje maska roku.


Přivedla mě na ni konzultantka Lenka z Clinique Chodov a doporučila mi trochu jiný způsob použití, než zní oficiální návod  (10-15 minut, poté setřít, případně smýt, 2-3x týdně).

Vzala jsem si vzorek a bylo mi záhy jasné, že  potřebuji plné balení,  jak se i stalo.
Lenka mi doporučila použít masku jako ranní tříminutovku pro nakopnutí pleti, sjednocení tónu a projasnění. 
Děkuji, Leni, ono to funguje!



Maska má strukturu lehčího krému.
Bělavá barva na obličeji zprůhlední, jako kdyby byl aplikován běžný pečující krém. 

Na očištěnou pleť aplikuji přiměřenou vrstvu, v době působení si mezitím ráno udělám jinou rutinu  (naleštím boty, připravím si oblečení či šminky apod., takže žádný čas neztrácím), po zhruba těch třech minutách buď setřu přebytky  (většinou žádné nejsou) anebo pokračuji rovnou s další péčí.

Používám ji ráno na tu chvilku zhruba obden. 
Nejenže projasní a sjednotí, ale i výborně hydratuje
Jednoduše "ranní nakopávač".


Even Better Brighter je vhodná pro všechny typy pleti.

Tetaštempl!

(O makeupech z řady Even Better si můžete přečíst ZDE;  najdete tam i srovnání klasického Even Better makeupu s novým Even Better Glow).


2) Pep-Start Double Bubble Purifying Mask


Nový člen Pepovy rodinky je neskutečně zábavnou pečující jízdou, kdy se růžový gelík za chvíli začne měnit na spoustu malinkých bílých bublinek a pleť se Vám pokryje legračním bublajícím závojem.

Před použitím je dobré Pepíka protřepat, pak nanést na očištěnou pokožku obličeje  (vyjma očí) souvislou vrstvičku gelu a počkat si na bublinkový taneček  (cca dvě tři minutky).



Poté se maska odstraní jemnou masáží za pomoci teplé vody a opláchne se.

Doporučená četnost aplikace je dvakrát až třikrát týdně.

"Bublající Pepa" neobsahuje olej a jemně provádí exfoliaci.
Na mně je jeho nejznatelnějším výsledkem čistota pokožky. 

Pleť je po něm důkladně vyčištěná bez suchosti či podráždění.


Bublajícího Pepu ocení i muži.

Celá Pep-Start řada cílí na mladší žabky a žabce než jsem já,  tudíž anti aging není v konceptu.
Ale i my starší si jednak užijeme zábavu a jednak se blíží různé vánoční večírky a jiné kratochvíle, tudíž Pepa před nimi  dodá čistotu a svěžest  (a lépe bude držet makeup) a ex post pomůže zahladit následky :).


Bublající Pepa mě ba, byť nemůže být mou jedinou používanou maskou  (stařinka potřebuje ještě navíc zpevnění a rozjasnění, což si zajistí jinde).


Máte některou z těchto masek doma?  A zaujaly Vás?  Ráda si počtu, jako vždy. 


Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta



P. S.: V Clinique buticích je dle zákaznické SMS Black Friday ve dnech 23.-26.11.2017, a to formou dvacetiprocentní slevy na vše  (krom vánočních setů), tak si třeba můžete nějakou masku pořídit výhodněji  (mou stálicí x let je noční Moisture Surge Overnight Mask, tu mám doma pořád; )).

6 komentářů:

  1. Pepovu masku mám, ale ještě na ni nedošlo protože zatím mám od Sephory. A Even Better mě zaujala už jak jsi o ní psala poprvé na Insta, příště až budu v Clinique tak si ji musím pořídit :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Martino,
    používáte ráno ještě po Even Better sérum a krém?
    Velice ráda čtu Váš blog. Já nejvíce používám kosmetiku Babor, kterou mohu vřele doporučit.
    Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvy, Radu. Ano, sérum i krém. Jsem tak navyklá. Babor znám, velmi dobrá značka. Přeji hezký den.

      Vymazat
  3. Videla som, zaujali ma, ale ku kúpe som sa zatiaľ nedostala, čakala som na Tvoje recenzie :))).
    Prvú si určite kúpim, i keď na každoranné nakopnutie mám 3minútovú masku od Havlíkovej Apothéky - Kráľovské raňajky na pleť. Vždy ju mám dlhšie, vždy moje dcéry s manželom niečo ráno potrebujú :).
    Radu Pep start poznám, pretože som si maximálne obľúbila to čistiace čudo v ružovej farbe s jemným peelingom, ktoré sa stalo mojím obľúbeným produktom.
    P.S. K mojej prosbe ohľadom lakovania nechtov by som Ťa rada poprosila či by si nenapísala, keď si nájdeš čas, svoju rannú rutinu ohľadom pleti. Rada by som sa zase nechala poučiť. ĎAKUJEM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, napíšu. Nejspíš ale až po vánocích. Teď na prosinec plánuji velkou sérii "Tetčina ročenka - Premianti 2017" o nejlepších novinkách letošního roku. P.S.: Tříminutový Havlík mi nesedl:(

      Vymazat