neděle 11. února 2018

Renovality RENOHAIR aneb Vlasopost

Ahoj kamarádi!


V dnešním Vlasopostu zrecenzuji olej Renohair od českého výrobce Renovality.


Produkty značky nejsou na mém blogu novinkou - recenzi na několik olejů si můžete připomenout  ZDE a recenzi na Hyaluronové sérum naleznete TADY.


Renohair používám od prosince  (byl to vánoční dárek od Renovality), tedy zhruba dva měsíce.


Charakteristika a způsob použití dle výrobce:


Používá se jako vlasové tonikum (provést masáž pokožky hlavy, nechat působit přes noc, poté opláchnout).

Na FB Renovality jsem se dočetla doporučení, aby se po masáži vlasy zabalily do potravinové fólie a poté překryly ručníkem. 

Masáž stimuluje pokožku hlavy a prokrvuje vlasové cibulky, čímž by měl produkt posilovat vlasy (a zmírnit padání).

Jedná se o směs olejů (Renohair obsahuje olej dýňový, ricinový, sereonový, levandulový, cedrový a rozmarýnový).

Na www.renovality.cz ho seženete za 349 Kč/100 ml v lahvičce z fialového skla s pipetkou.


Můj způsob použití:

Zjistila jsem, že není nutno,  abych Renohair nechávala působit přes celou noc. 
Stačí mi zhruba 4 hodiny dle časových možností;  ideální je víkend.  Ráno nanesu, pak vařím, uklízím a činím další bydlenkovské kratochvíle, po obědě smyji.

Renohair používám zhruba jednou za 5-7 dnů.


Po nanesení provádím masáž pokožky hlavy nejprve ručně, poté ještě použiji kartáč na kořínky vlasů  (buď Tangle Angel anebo Ikoo, který je určen mj.i na masáž).
Pokud máte doma takové to "drbátko" na hlavu, jistě Vám poslouží velice dobře  (já ho dříve měla, ale momentálně již ne).

Nepřekrývám potravinářskou fólií  (to už je pro mě moc utěsňující), namísto ní použiji igelitovou koupací čepici a přes ni ručník.


Překrytí doporučuji, zkusila jsem to i bez něj, ale měla jsem pocit, že Renohair nebyl využit beze zbytku. Při překrytí si vlasy a pokožka olej "vezmou", nasají, vstřebají.

Výsledky:

Nemohu se vyjádřit ke zrychlení růstu, protože mi vlasy  (i nehty, ale bohužel i srst) rostou nadstandardně rychle. 

Co ale Renohair na mých vlasech umí, je viditelné snížení počtu vyčesaných vlasů
Čímžto mohu na vlastní leb potvrdit, že posiluje vlasové cibulky. 
Za to mu náleží Tetaštempl.

Mám jedinou subjektivní výhradu. 
Vzhledem k typu mých vlasů  (nepoddajné žíně, u nichž musím krotit elektrizaci)  mám pocit, že se po aplikaci moje vlasy poněkud nabíjí statickou elektřinou.
Není to nic dramatického, nicméně do jisté míry se tento jev objevuje. 
Proto mi nestačí opláchnutí, jak doporučuje výrobce, ale normálně vlasy umyji šamponem a ošetřím kondicionérem.  Pak je to v pořádku.

Globálně bych umytí šamponem beztak doporučila, přeci jen se jedná o směs olejů.


Suma sumárum:


Jsem potěšena, že  produkt funguje a že i další výrobek z portfolia značky, mohu s radostí doporučit. 
Navíc krásně harmonizačně voní.


Znáte tento produkt?  A co už jste vyzkoušeli od Renovality? Ráda si počtu, jako vždy. 


Děkuji, že mě čtete. 

Konec hlášení. 
Pusu teta

Žádné komentáře:

Okomentovat